Najverjetneje ste ga videli v rumenem tisku. Johnny prebiva in uživa v  legendarnem hollywoodskem hotelu Chateau Marmont. Njegova igračka je  Ferrari, nikakor pa se ne brani družbe lepih deklet. Nekega dne se v  hotelu nepričakovano pojavi enajstletna hčerka Cleo, plod njegovega  propadlega zakona. Njuno druženje je Johnnyjeva priložnost in spodbuda,  da se sooči s svojim načinom življenja in si odgovori na vprašanje, ki  se nam poraja vsem: kakšno pot bomo ubrali? 
"Skušam ustvarjati filme na podlagi svojih osebnih izkušenj" - pogovor s scenaristko in režiserko Sofio Coppola 
- Hoteli so v vaših filmih zelo pogosti. 
Drži. Tudi Versailles je bil nekakšen hotel, v Marie Antoinette! Pri pisanju scenarija za Tam nekje  sem se zavedla, da sem znova v hotelu. V otroštvu sem veliko časa  preživela v hotelih, ko smo spremljali očeta, ki je snemal na različnih  lokacijah po svetu. Kot otrok sem rada opazovala ljudi, ki so prenočili v  hotelu. Zabavno je bivati v hotelih, saj predstavljajo povsem svoj  svet. 
- Kako je lokacija povezana z likom in kako lahko vpliva nanj? Tokrat se  zdi, da obstaja povezava hotela Chateau z Johnnyjevimi občutki ujetosti  in nezmožnosti dozorevanja. 
Na začetku pisanja scenarija se najprej lotim lika, nato sledi lokacija. V primeru celovečerca Tam nekje  gre za lik Johnnyja Marca. Živi v hotelu Chateau Marmont, ker se zdi,  da ima vsak mladi igralec, s katerim sem govorila, zgodbo o bivanju v  tem hotelu. Nekateri so tam bivali nekaj mesecev, nekateri celo leto.  Gre za nekakšen prehod. Utiraš si pot v Hollywoodu, a ostajaš trdno na  tleh. 
-Ali lahko pojasnite naslov filma? 
Tam nekje naj bi bil začasen naslov, a se je potem kar obdržal. Glavni  lik se zaveda, da mora ubrati neko pot, a ne ve natančno kakšno. Film je  vpet v moderni Hollywood, a ne gre za filmsko industrijo. Johnnyja ne  boste videli v vlogi igralca, temveč so v ospredju značilne družinske  teme in osebna kriza. 
- Ali ste imeli pripravljen plan B, če v hotelu Chateau ne bi dovolili snemanja? 
Ne. Moral je biti Chateau - šlo je za bistveni element, tretji glavni  lik v filmu. Zelo redko imam plan B. Na srečo sta bila lastnik in  direktor zelo prijazna in sta bila pripravljena sodelovati. 
- Ali vam dejansko ni bilo potrebno premakniti ali porušiti nobene stene? 
Ne. Harris Savides, direktor fotografije, je neverjeten. Dela lahko kjer  koli. Včasih sem bila prepričana, da potrebujemo večjo sobo, a nam jo  je naposled uspelo ustrezno preurediti. 
- V filmu ni prave romantike. Gre za ljubezen med očetom in hčerko. Kako vam je blizu lik Cleo? 
Navdihnila me je prijateljeva hčerka, pa tudi moj neverjetni oče.  Njegove mojstrovine so nekako nenavadne. Prav tako dejanja. V film sem  vnesla dogodke iz svojega otroštva. Vse, kar počnem kot scenaristka in  režiserka, je povezano z osebnim življenjem. Življenjske izkušnje so  vselej podlaga za pisanje scenarija. Po celovečercu Lost in Translation je Tam nekje  moje drugo delo, posneto po izvirnem scenariju. Tovrstni filmi so  veliko bolj osebni od tistih, posnetih po knjižni ali kakršni koli drugi  predlogi. Napolniš jih namreč s svojimi izkušnjami in mislimi. Trudim  se torej ustvarjati osebne filme. 
- Vsi obiskovalci kinematografov imamo svojega Johnnyja Marca -igralce,  ki smo jim zvesti, a morda še niso povsem razvili svojega potenciala. 
So igralci, ki so nam všeč in jih podpiramo. In so igralci negativci, ki  so morda malce dozoreli, se odločili za družine ali pa na stara leta  izbrali posedanje v lokalu in nikoli zares uspeli. Johnnyja sem hotela  prikazati točno v trenutku, ko se mora poglobiti vase in izbrati.  Mislim, da se pred takšno odločitvijo znajdemo vsi - odločitvijo, kakšna  oseba bomo postali. Johnny je torej kombinacija ljudi, ki jih poznam  ali sem jih srečala, ter njihovih zgodb. Nekateri znanci so po ogledu  filma v Johnnyju videli sebe. 
 
Filmska zasedba
STEPHEN DORFF
(Johnny Marco) je pred kratkim zaigral v biografski drami Michaela Manna
Public Enemies
, kjer je prvič sodeloval z G. Macom Brownom, sicer producentom celovečerca
Tam nekje
.
Leta 1990 je bil med 2.000 igralci izbran za glavno vlogo v uspešnici Johna G. Avildsena,
The Power of One
.  Prepričal je tako kritike kot občinstvo in Nacionalno združenje  lastnikov kinodvoran mu je namenilo nagrado ShoWest za najboljšo  prihajajočo zvezdo. Svojo izjemno nadarjenost je potrdil v biografskih  dramah
Backbeat
Iaina Softleyja in
I Shot Andy Warhol
Candy Darling.
Med njegovimi ostalimi odmevnimi vlogami so tiste v filmih
Felon
Rica Romana Waugha,
Cecil B. DeMented
Johna Watersa,
Shadowboxer
Leeja Danielsa,
World Trade Center
Oliverja Stonea,
Cold Creek Manor
Mikea Figgisa,
Deuces Wild
Scotta Kalverta,
Entropy
Phila Joanoua,
Blood and Wine
Boba Rafelsona,
City of Industry
Johna Irvina,
Earthly Possessions
Jamesa Lapinea,
Black Water Transit
Tonyja Kayea in
Blade
Stephena Norringtona. Kmalu ga bomo lahko videli v komediji Toma Bradyja,
Born to Be a Star
, zaključil pa je tudi že snemanje akcijske fantazijske drame Tarsema Singha,
Immortals
.
ELLE FANNING
(Cleo) je s svojimi številnimi filmskimi in  televizijskimi vlogami že pri dvanajstih letih izjemno izkušena igralka.  Pri treh letih je v drami Jessie Nelson,
I Am Sam
, upodobila lik  Lucy v mlajših letih, ki ga je sicer v večji meri odigrala njena  starejša sestra Dakota. Sestri sta skupni lik odigrali tudi v miniseriji
Taken
.
Elle je bila odlična v mojstrovini Alejandra Gonzáleza Inárrituja,
Babel
, ki je bila nominirana za oskarja. Izpostaviti gre tudi vloge v filmih
The Door in the Floor
Toda Williamsa,
Reservation Road
Terryja Georgea,
Daddy Day Care
Stevea Carra,
The Nutcracker
Andreia Konchalovskega,
Because of Winn-Dixie
Waynea Wanga in
Déj? Vu
Tonyja Scotta. Prevzela je vlogo Daisy v mlajših letih v drami Davida Fincherja,
The Curious Case of Benjamin Button
, ki se je trikrat znašla med dobitniki oskarja.
Svojo prvo glavno vlogo je Elle odigrala v neodvisnem celovečercu Daniela Barnza,
Phoebe in Wonderland
. Gledalci pred malimi zasloni so jo lahko videli v serijah
House, Law & Order: SVU, CSI: New York, CSI: Miami, Judging Amy
in
Criminal Minds
.
CHRIS PONTIUS
(Sammy) se je preizkusil z vlogami v celovečercih
Charlie's Angels: Full Throttle
McG-ja,
What We Do Is Secret
Rodgerja Grossmana in
TV: The Movie
Sama Maccaronea. Zaslovel je z vlogo v izjemno gledani televizijski  dokumentarni seriji Jackass. Je eden izmed ustvarjalcev dokumentarne  serije
Wildboyz
.
Filmska ekipa
SOFIA COPPOLA
(scenarij/produkcija/režija)
Po študiju umetnosti v Kaliforniji je leta 1998 napisala scenarij in režirala kratki film
Lick the Star
, ki se je premierno zavrtel na beneškem filmskem festivalu. Že leto pozneje je ustvarila svoj prvi celovečerec,
The Virgin Suicides
,  za katerega je priredila scenarij po istoimenskem romanu Jeffreyja  Eugenidesa. V filmu, ki so ga prvič predvajali na mednarodnem filmskem  festivalu v Cannesu, so zaigrali Kirsten Dunst, Josh Hartnett, James  Woods in Kathleen Turner. Sofia je zanj prejela MTV-jevo nagrado za  najboljšo novinko med režiserji.
Njen naslednji film je mojstrovina
Lost in Translation
, za katero  je leta 2004 prejela oskarja za najboljši izvirni scenarij, hkrati pa  je bila nominirana za najboljšo režiserko in kot producentka za  najboljši celovečerec. V romantični drami sta navdušila Scarlett  Johansson in Bill Murray, Oba sta prejela nagrado BAFTA za najboljšo  igralko oziroma igralca.
Sophiin tretji celovečerec,
Marie Antoinette
, je bil predstavljen  leta 2006 na filmskem festivalu v Cannesu. V filmskem projektu, pod  katerega se je znova podpisala tudi kot scenaristka in producentka, je  glavno vlogo prepričljivo odigrala Kirsten Dunst. Milena Canonero je  prejela oskarja za najboljšo kostumografijo.