Ljudje druge ljudi nadzorujejo prek množično igranih spletnih iger, v katerih sodeluje več igralcev: ljudje igrajo z drugimi ljudmi… da si jih prisvojijo. Nadzor nad mišljenjem je prisoten povsod in za kontroverznimi igrami stoji njihov tvorec Ken Castle (Michael C. Hall). Njegov zadnji domislek, računalniško streljanje v prvi osebi Klavci omogoča milijonom posameznikom, da na spletu pred svetovnim občinstvom izživljajo svoje najbolj divje fantazije; za avatarje uporabljajo kar resnične zapornike, s katerimi se spopadajo na življenje in smrt. Super zvezdnik in kultni junak nadvse krvavih Klavcev je Kable (Gerard Butler iz uspešnice 300); nadzoruje ga Simon, mladi igralec, ki je dosegel status rock zvezdnika in proti vsem pričakovanjem iz tedna v teden Kabla popelje v zmago.
Ugrabili so ga lastni družini, zaprli in prisilili, da se bori proti svoji volji; sodobni gladiator mora preživeti dovolj dolgo, da pobegne iz igrice in se vrne k svoji družini, si povrne identiteto in človeštvo reši pred brezčutno Castlovo tehnologijo. V filmu igrajo Gerard Butler (300, The ugly Truth), Michael C. Hall (Six Feet Under, Dexter), Amber Valletta (Transporter), John Leguziamo (Righteous Kill, Assault on Precinct 13), Chris »Ludacris« Bridges (Rocknrolla, Crash) in Kyra Sedgwick (The Closer). Kaj, če ne bi imeli nadzora nad lastnimi dejanji? Če bi nas v početje silili proti naši volji? Da seksamo s popolnim tujcem? Umorimo tiste, ki so nam pri srcu? Z Igričarjem, akcijskim trilerjem na tematiko tehnologije, ki se odvija v ne tako oddaljeni prihodnosti, sta Mark Neveldine in Brian Taylor (Crank) kibernetično resničnost popeljala v novo, srhljivo razsežnost.
Po uspehu filmov iz franšize Crank, ki jo Neveldine in Taylor označujeta za »čisto adrenalinsko poslastico«, sta avtorja skušala obdelati nekaj bolj globokega, z obsežnejšimi zamislimi in bolj izdelanimi liki. V Igričarju sta izdelala tri izvirne svetove, in vsak ima svoj filmski stil in obliko. »Spletna igrica Klavci je velikansko bojišče za več igralcev; Družba je fetišistična skupina za navezovanje stikov; zunaj obeh pa obstaja resnični svet,« razloži Neveldine. »Vsak svet ima svoj videz in občutek, vsak svoja vizualna pravila – od barv do premikov kamere, posebnih učinkov in scenografije.« Igričar ima »vse značilnosti Neveldinovih in Taylorjevih izrojenih, a genialnih umov,« pove Gerard Butler, v filmu gladiator Kable, ki se bori, da si znotraj igralnega sistema, v katerem je ujet, pribori nazaj svojo identiteto. »Imata prirojeno sposobnost, da se domislita konceptov, ne da bi jih pretirano premlevala, pri tem pa ustvarita sijajne like in ohranjata svežino, mladost in napredno mišljenje. Blazno sta nadarjena.« Kot večina uspešne znanstvene fantastike film špekulira o prihodnosti na podlagi sedanjosti in njene resničnosti.
Producent Tom Rosenberg pravi, da je to del Igričarjeve privlačnosti. »Čeprav je zgodba precej za lase privlečena, sloni na resničnosti. Pravzaprav se vse v igrici, četudi se odvija v prihodnosti, v resnici dogaja zdaj, le v manjšem obsegu.« Producent Gary Lucchesi se strinja: »Po moje je najboljša znanstvena fantastika podaljšek tega, kar vidimo ta hip. Predstavljamo si, kaj se dogaja zdaj, in to popeljemo do pretirane ravni. Spominjam se, da sem nekega jutra na poti v službo poslušal radio,« se spominja. »Neka mladenka je igrala spletno igrico; svojega avatarja oz. spletni drugi jaz je spremenila v dvometrskega silaka, ki je nosil puško ali nož in straši ljudi. Njen drugi jaz se je zmogel izraziti skozi ta namišljeni svet. Prepričan sem, da te fantazije živijo v vsakem od nas.« Ko sta videla nadvse telesen in čustveno nabit nastop Gerarda Butlerja v Snyderjevem filmu 300, sta Neveldine in Taylor vedela, da lahko le on igra Kabla. »Na svetu je ostala le še peščica pravih akcijskih zvezdnikov, in Gerard je najboljši,« pravi Taylor. »Neverjetno fizično pojavo ima in voljan je zadevo raziskati, da je akcija videti resnična in do drobovja prava, kot smo videli v 300. A hkrati je v njegovi igri duša in človečnost, ki te pritegne in te čustveno osvoji.« Poleg izvirnosti zgodbe je Butlerja k filmu pritegnil tudi domiselno svež pristop k stilu obeh filmarjev. »Rad tvegam,« pravi, »in rad bi si predstavljal, da bo vsak projekt, pri katerem sodelujem, vplival na ljudi bodisi zaradi novega pristopa k ustvarjanju, zaradi čustev, ki jih prinaša, ali zato, ker je zgodba nenavadna. Igričar je zadostil vsem trem zahtevam.«