Oprah Winfrey ni samo uspešna TV-voditeljica, pač pa tudi pametna poslovna ženska. CBS zahteva za 30 sekundne reklame v finalni oddaji The Oprah show kar milijon dolarjev, poroča Wall Street Journal.
Cifra je rekordna cena za oglasni prostor v dnevnem terminu. S ceno je potolkla tudi zaključne epizode hit serij, ki se prikazujejo v večernih udarnih terminih, kot sta bili recimo lanskoletna finalna epizoda Skrivnostnega otoka in pa 24, čeprav ima Oprah manj gledalcev. Cena oglasnega prostora v Oprah showu stoji ob boku velikim dogodkom kot je recimo podelitev Oskarjev, kjer so reklame med 1,7 do 1,8 milijona za 30 sekundni spot. Za primerjavo, reklame v zadnjem delu seije Prijatelji leta 2004 je oglaševalce stal 2 milijona dolarjev
Winfreyeva je predlani objavila da se po četrt stoletja oddajanja zaključuje njen popularni talk show. Odločila se je da se bo iz TV osebnosti prelevila v medijsko mogulko tako da je ustanovila svojo TV mrežu OWN (Oprah Winfrey Network), ki je štartala na začetku tega leta.
G. in Ga. Obama u finalu
Oprah je v svojo zadnjo oddajo pripeljala tudi goste, ki pašejo k takšni priložnosti in težko lahko kdo konkurira slavi predsednika ZDA. Tako se bosta predsednik Barack Obama in njegova soproga Michelle Obama pojavila v finalu The Oprah showa. Zakonca Obama bosta 27. aprila snemala oddajo, ki bo predvajana 2. maja.